Skip to content

Jak tworzyć lub tworzyć zapasy i faktury w programie Access – system zapasów

13 de kwiecień de 2021

Access to narzędzie, które jest częścią Pakiet biurowy Microsoft Office dla systemów operacyjnych Windows. Możesz go używać zarówno w wersji komputerowej, jak iw wersji online pakietu Microsoft Office.

Spośród tak wielu zastosowań programu Access, dzisiaj wyjaśnimy Ci jak tworzyć lub tworzyć zapasy i faktury w programie Access. Abyś mógł zacząć używać go w swojej firmie lub w swojej firmie, aby mieć większą kontrolę i bezpieczeństwo nad informacjami.

Co to są systemy inwentaryzacji?

Kiedy firma zaczyna się rozwijać, Twoja organizacja jest podzielona zacząć bardziej szczegółowo zajmować się każdym z sektorów, które go tworzą. To samo dotyczy twoich informacji. Dane zaczynają być bardziej szczegółowe w każdym obszarze.

Jednak dla obsłużyć ten system danych, Dzieje się odwrotnie. Wszystkie znajdują się w tym samym miejscu, ale są pogrupowane i na różne sposoby. A ich dostęp zależy od osoby, która się z nimi konsultuje. W związku z tym dostęp do najbezpieczniejszych danych ma tylko osoba, która ma takie uprawnienia.

W przypadku firm, których praca ma na celu zakup i sprzedaż produktów, systemy te są wdrażane głównie do zarządzania zapasami.

Jak tworzyć lub tworzyć inwentaryzacje i faktury w programie Access

Ten proces nie jest tak skomplikowany, jak się wydaje. To, co powinieneś mieć pod ręką schematy przetwarzanych danych w ramach firmy, dla której ten system inwentaryzacji i faktur jest sporządzany. Cóż, proces jest podzielony na wątki, aby wykonać następujące kroki.

stworzenie bazy danych

Przede wszystkim musimy stworzyć bazę danych. Jest to podobne do tego, co dzieje się między innymi w sklepie muzycznym, spożywczym, odzieżowym, obuwniczym. Należy wykonać prawie te same kroki. Różnicę znajdziemy, wskazując tabele oraz dane, które będzie zawierać każda z tych tabel.

Aby poznać dane, które będą używane w systemie, konieczne jest wykonanie diagramu relacji encjan. Tam, gdzie przedstawiamy wszystkie dane, które musi zawierać nasza baza danych, i przeprowadzamy odpowiednie normalizacje. W ten sposób poprzez ich powiązanie możemy zapewnić, że nie zostaną znalezione żadne zduplikowane dane i że baza danych jest znormalizowana.

relacja między dostępnymi tabelami bazy danych

Projekt systemu zapasów i faktur

W tym celu musimy wziąć pod uwagę wiele czynników, które wpływają na proces w firmie. W ten sposób aktorów, którzy będą wchodzić w interakcje z systemem, można zdefiniować zgodnie z ich rolą. Z kolei ten krok pozwala poznać uprawnienia dostępu, które będą miały te osoby. W ten sposób Access zażąda dostępu do użytkownika i zależnie od poziomu, będzie to sposób, w jaki udaje mu się współdziałać z tym systemem.

Rozwój interfejsu w programie Access

Coś, co charakteryzuje Access, to jego wszechstronność w implementacji graficznego interfejsu użytkownika, w tym samym czasie możesz rozwijać interakcje, które będą miały dane w bazie danych i poza nią. W związku z tym musimy określić każdy z widoków, które będzie miał system i sposób, w jaki każdy z nich będzie obsługiwał dane, aby nawiązać połączenia z bazą danych.

Ta część jest zwykle jedną z najdłuższych i najbardziej skomplikowanych ze względu na wysoki poziom pracy wymagany do uzyskania prawidłowego działania systemu. Coś, co musimy wziąć pod uwagę podczas tego procesu, to zdefiniowanie od samego początku wszystkie funkcje systemu inwentaryzacji, aby wyznaczyć sobie cel.

Pamiętaj, aby wśród opcji dodać możliwość tworzenia kopii zapasowej bazy danych w programie Access. A) Tak możesz mieć większe bezpieczeństwo że Twoje dane nie zostaną utracone.

Twórz faktury i raportuj raporty

Ten krok obejmuje namacalny produkt, który chcesz uzyskać, w zakresie faktury, za pomocą Worda możemy uzyskać dostęp do informacji znajdujących się w naszej bazie danych Uzyskaj dostęp i utwórz format faktury, którego potrzebujemy. Jednak możemy również tworzyć raporty bezpośrednio w programie Access.

Oczywiście musimy o tym pamiętać faktury wystawiane są zgodnie z przepisami który rządzi każdym krajem. Dlatego należy wziąć je pod uwagę przy definiowaniu formatu.

W przypadku raportów zależą one od Twoich potrzeb. Cóż, możesz uzyskać raporty sprzedaży, klienci, produkty w magazynie i nie tylko. Możesz wykorzystać wszystkie wymagane dane.

dołącz do naszego kanału telegram