Klienci zazwyczaj wymagają szczegółowych informacji na temat zamówień składanych przez firmy przewozowe, takie jak „Glovo”. Te informacje zapewniają większe bezpieczeństwo i pewność, że można będzie składać przyszłe wnioski. Z tego powodu zalecamy przeczytanie tego artykułu, z którym się nauczysz Jak śledzić moje zamówienie w Glovo? – Dostawa jedzenia Glovo
Co to jest śledzenie zamówienia?
Śledzenie zamówienia dotyczy Status zamówienia składane przez klienta od momentu zgłoszenia żądania do momentu dostarczenia zamówienia.
Jaki jest cel śledzenia zamówienia?
Śledzenie zamówienia służy do uzyskać informacje w czasie rzeczywistym o postępie dostawy w celu poznania statusu usługi.
Funkcje śledzenia zamówienia
Ogólnie rzecz biorąc, śledzenie zamówienie składa się z kilku statusów powiadomić klienta w odpowiednim czasie od momentu złożenia zamówienia poprzez komunikat „w trakcie realizacji”. Następnie stan realizacji zamówienia zmienia się na „Oczekujące” i ostatecznie klient otrzymuje swoje zamówienie ze statusem „zrealizowane” lub „zrealizowane”.
Jak śledzić moje zamówienie w Glovo? – Dostawa jedzenia Glovo
Przed śledzeniem zamówienia w Glovo konieczne jest, abyś poprawnie go wykonał kroki, o których wspominamy poniżej:
Pobierz i zainstaluj aplikację Glovo
Przede wszystkim musisz wiedzieć, czym jest aplikacja Glovo. Później, pobierz aplikację Glovo jeśli zamierzasz złożyć zamówienie z telefonu komórkowego. W przypadku systemu Android zlokalizuj aplikację w Play Store, a dla iPhone’a lub iPada możesz skorzystać z App Store firmy Apple.
Następnym krokiem jest utworzenie pliku konto profilowe. Aby to zrobić, możesz skorzystać z konta Google lub Facebook, aby przyspieszyć tę akcję. Możesz jednak utworzyć konto od podstaw.
Użyj aplikacji
Po utworzeniu konta musisz podać adres wysyłki. Jeśli masz GPS włączony W Twoim telefonie komórkowym system może wykorzystać Twoją aktualną lokalizację lub możesz wprowadzić inny adres.
Wybierz zawartość poprzez listę kategorii (m.in. apteki, restauracje, firmy upominkowe). Interfejs zawiera bąbelki z opcjami wysyłki, w których należy wskazać adres i określić paczkę. Naciśnij przycisk „+”, aby dodać zamówienia do wirtualnego koszyka. Jeśli aplikacja Glovo nie działa, wyczyść pamięć podręczną urządzenia lub wróć do aplikacji.
Wskaż ostatnie szczegóły zamówienia
Jeśli wybierzesz wirtualny kosz Zobaczysz podsumowanie wszystkich elementów i ostateczną cenę Twojego zamówienia. Możesz dodać dane kuriera lub „Glover” oraz określić czas dostawy.
Możesz również dołączyć numer telefonu, aby rozszerzenie Rękawicznik skontaktować się z Tobą w przypadku jakichkolwiek pytań. Na koniec podajesz dane karty (debetowej lub kredytowej) do płatności i potwierdzasz proces. Jeśli wystąpi problem, możesz anulować zamówienie Glovo z aplikacji lub komputera bez żadnych niedogodności.
System monitoringu
Firma Glovo zarządza wydajnym narzędzie do śledzenia zamówień zarządzanych przez ich klientów. System śledzenia współpracuje z zasobami geolokalizacyjnymi, aby informować klientów o statusie ich zamówień.
Śledzenie zamówienia umożliwia sprawdzenie w czasie rzeczywistym, kim jest kurier lub „Rękawicznik„Kto dostarczy zamówienie, gdzie jest w danym momencie, wykonasz dalsze czynności i wybierzesz trasę, którą podąży Glover.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Aby skorzystać z tej opcji, przejdź do sekcji „Zamówienia”. Tam wybierz opcję „Śledzenie”. Natychmiast, będziesz wizualizować mapę który zawiera ikonę roweru, która odnosi się do punktu, w którym Glover znajduje się od momentu otrzymania przez firmę zamówienia.
Śledzenie zamówienia obejmuje na mapie miejsce, z którego wyjeżdża kurier, czas potrzebny na odbiór produktu z wybranej firmy, trasę lub trasę, którą wybrał Glover oraz czas pozostały do dotarcia do adres przeznaczenia.