Skip to content

Jak się dowiedzieć, kto i ile osób widziało mojego tweeta dzięki statystykom na Twitterze

7 de luty de 2021

Dzięki poniższemu przewodnikowi nauczymy Cię Jak dowiedzieć się, kto i ile osób widziało mojego tweeta ze statystykami na Twitterze. Może to być szczególnie przydatne dla użytkowników korzystających z sieci społecznościowych, w których zasięg jest najważniejszy.

Z kolei bardzo przydatne jest korzystanie z SocialBlade na Androidzie do przeglądania statystyk w sieciach społecznościowych. Przestrzeń, w której będą wyświetlane bardzo szczegółowe informacje o kontach w różnych sieciach społecznościowych. Bez dalszych ceregieli przejdźmy do tego przewodnika, aby poznać statystyki tweeta.

Jak dowiedzieć się, kto i ile osób widziało mojego tweeta ze statystykami na Twitterze

Twitter jest prawdopodobnie jednym z najważniejsze sieci społecznościowe na świecie i jest to w dużej mierze spowodowane ciągłymi postępami. Niektóre z tych postępów są związane z rozwijającym się światem mediów społecznościowych jako firmy.

Twitter w pełni rozumie, że każda sieć społecznościowa jest przestrzenią interakcji między influencerami, markami i użytkownikami. W związku z tym zintegrował pewne funkcje, które mają na celu zaspokojenie potrzeb osób pracujących z sieciami społecznościowymi. Podobnie w tym świecie zwiększenie zasięgu organicznego na Instagramie, Facebooku czy YouTube ma ogromne znaczenie dla poprawy statystyk na różnych istniejących platformach.

Statystyki Twittera odpowiadają na tę potrzebę, ponieważ oferują informacje, które mogą być przydatne zobacz zakres postu na Twitterze. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, przeczytaj informacje, które przedstawiamy poniżej.

Jak przeglądać statystyki Twittera i jakie są tam informacje.

Niewątpliwie bezpłatna reklama na portalach społecznościowych to jedna z wielkich zalet XXI wieku i dla nich są statystyki Twittera, służące do oceny wydajności interakcji. Jak zauważyliśmy wcześniej, statystyki Twittera pokazują informacje związane z publikacjami co robimy na platformie, czyli za pomocą tweetów. Najpierw jednak musisz znać metodę przeglądania tych statystyk.

Przeglądaj statystyki Twittera na swoim komputerze i telefonie komórkowym

Proces nie może być prostszy, wystarczy, że przejdziesz do swojego profilu na Twitterze i zlokalizuj tweet, który chcesz ocenić. U dołu i po prawej stronie tweeta pojawi się mała ikona w kształcie grafiki. Po naciśnięciu go pojawi się informacja „Aktywność na tweetach” które są dokładnie statystykami publikacji.

Kryteria, które pojawiają się w informacjach statystyk Twittera

w efekcie statystyki na Twitterze lub aktywność na Twitterze pokażą różne informacje, które mogą być przydatne do sprawdzenia zakresu publikacji. Ale jakie informacje pojawiają się w statystykach tweetów? Przeczytaj uważnie poniższe informacje, aby poznać kryteria, które są wyświetlane podczas przeglądania szczegółów informacje z tweeta.

wiecie, ile osób widziało tweeta

  • Wrażenia: wrażenia odnoszą się do wszystkich osób, które widziały Twój tweet, innymi słowy, za każdym razem, gdy Twój tweet pojawiał się w kanałach innych osób.
  • Łączna liczba interakcji: Jest to podobne do wrażeń, w każdym razie daje większą pewność ludziom, którzy faktycznie widzieli Twój tweet lub przestali go przeglądać bezpośrednio.
  • Otwórz szczegóły: Odnosi się to do osób, które kliknęły Twój tweet, aby zobaczyć interakcje lub uzyskać więcej informacji na jego temat.
    Odpowiedzi: Odpowiedzi odnoszą się do wszystkich komentarzy zamieszczonych w Twoim tweecie.
  • Re tweety: Odnosi się to do liczby przesłanych dalej postów.
    Podoba mi się: jak nazwa wskazuje, oto wszystkie „polubienia”, które ludzie dodali do Twojego tweeta.
  • Wyświetlacze multimedialne: pojawi się tylko wtedy, gdy udostępnisz wideo, GIF, obraz lub inną zawartość multimedialną. Tutaj zostaną wskazane czasy, w których ludzie odtwarzali te treści.
  • Kliknięcia linku: pojawi się tylko wtedy, gdy umieścisz link w swoim tweecie. W tym miejscu zostanie wskazana, ile razy inni użytkownicy kliknęli ten link.

Pracując w świecie portale społecznościowe, często konieczne jest korzystanie z YouTube, gdzie korzystne będzie zwiększenie reprodukcji Twoich filmów, dotarcie do większej liczby osób wraz z innymi sieciami i gwałtowny rozwój, jak to ma miejsce w przypadku Twittera.

dołącz do naszego kanału telegram