Skip to content

Jak naprawić błąd, który wystąpił, spróbuj ponownie w Facebook Lite? (Przykład)

21 de luty de 2021

Naprawianie błędu w Facebook Lite „Spróbuj ponownie” stało się nieodzowne dla wielu użytkowników. Ponieważ ten problem wpływa na różne funkcjonalności znanej aplikacji. Jeśli jesteś jednym z internautów dotkniętych tą awarią i nadal nie wiesz, jak go rozwiązać, czytaj dalej i ciesz się ponownie Facebookiem.

Dlaczego pojawia się błąd „Spróbuj ponownie”?

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć, zanim będziesz mógł naprawić błąd w Facebook Lite, jest jak jest prezentowany i dlaczego jest generowany. Jeśli chodzi o pierwszy aspekt, można to wykazać jako awarię połączenia.

Ale często może również pasować do innych błędów spowodowanych brakiem miejsca w pamięci. Dzieje się tak, ponieważ komunikat ostrzegawczy mówi, że „niespodziewany błąd„, Może być również prezentowany jako„Spróbować ponownie„Lub”Błąd publikacji”.

Jednak w niektórych przypadkach jest to problem z serwerami platformy, który w większości jest tymczasowy i szybko rozwiązany.

Jak mogę naprawić błąd w Facebook Lite?

Jak już przeczytałeś, ten problem może mieć różne przyczyny, więc istnieje kilka sposobów jego rozwiązania. Ale najpierw ważne określić, co go powoduje.

Awaria przez serwer Facebooka

Istnieją pewne różnice między Facebookiem a Facebookiem Lite, jednak awarie serwerów wpływają na oba w równym stopniu. A skoro jest to przyczyna, której rozwiązanie umyka Twoim rękach, jest to pierwszy aspekt, który warto zweryfikować.

Jest to bardzo proste, ponieważ w sieci jest kilka narzędzi umożliwiających poznanie upadków i stabilności serwerów. Na przykład w „Downdetector” można sprawdzić, czy platforma nie działa. Jeśli to jest problem, jedyne, co możesz zrobić, to poczekaj, aż personel Facebooka rozwiąże problem.

Brak połączenia z internetem

Choć wydaje się to niewiarygodne, czasami te awarie wynikają z braku połączenia z Internetem, przez co niemożliwe jest przesyłanie zdjęć na Facebooka. Ponadto ma to wpływ na wszystkie usługi aplikacji.

Tak więc, aby rozwiązać błąd w Facebook Lite „Brak połączenia” lub „Spróbuj ponownie”, zaleca się odłączenie i ponowne połączenie z siecią. Możesz to zrobić, aktywując „Tryb samolotowy” w telefonie na 30 sekund, a następnie dezaktywując go.

Lub uzyskując dostęp do paska powiadomień telefonu komórkowego i rozłącz połączenie przez Wi-Fi lub dane, w zależności od przypadku. Sprawdź również, czy problem nie dotyczy Twojej sieci lub usługi internetowej.

Problemy z pamięcią masową

Konflikty pamięci masowej są częste i aby naprawić związany z tym błąd w Facebook Lite, wystarczy zwolnić miejsce.

W związku z tym otwórz sekcję „Ustawienia” swojego urządzenia i przejdź do sekcji „Aplikacje”, w której znajdziesz „Lite”. Musisz kliknąć to drugie i znaleźć przycisk „Zwolnij miejsce” lub „Pamięć”, aby ostatecznie „Wyczyść pamięć podręczną”.

poszukaj problemów na Facebooku

W ten sam sposób możesz użyć czyszczenia pamięci podręcznej, jeśli już go masz, i możesz wykonać ogólne czyszczenie lub tylko aplikację. Dzięki temu pozbędziesz się szczątkowych lub tymczasowych danych, które bez wątpienia mogą zająć dużo miejsca na twoim urządzeniu.

Zaktualizuj błędy

Innym powodem, dla którego możesz napotkać ten błąd, jest za korzystanie z nieaktualnej wersji aplikacji. Jest to jeden z mniej powszechnych powodów, ponieważ aktualizacje można znaleźć w Google Play lub AppStore.

W pierwszym przypadku wystarczy otworzyć sklep i znaleźć w wyszukiwarce „Facebook Lite”, więc jeśli jest dostępne jakieś ulepszenie, kliknij „Aktualizuj”.

Możesz jednak zaktualizować Facebook Lite bez Sklepu Play. Ważne jest to upewnij się, że masz wydaną najnowszą wersję, więc możesz rozwiązać każdy błąd lub problem.

dołącz do naszego kanału telegram