Skip to content

Dlaczego nie akceptuje mojej karty kredytowej?

2 de marzec de 2021

Didi to aplikacja transportowa pochodzenia chińskiego; Działa od kilku lat i bardzo się rozwinęła na całym świecie. DiDi jest obecny w kilku krajach i miastach na całym świecie; w tym Australii, Brazylii, Chile, Chin, Kolumbii, Japonii i Meksyku.

To silna konkurencja dla innych aplikacji, ponieważ możesz zaprogramować podróż w DiDi łatwo i szybko, oprócz jej bardzo konkurencyjne ceny. Jednak czasami mogą wystąpić niedogodności podczas przetwarzania płatności; na przykład, że DiDi nie akceptuje twojej karty kredytowej; Dlaczego to się dzieje? Tutaj wyjaśnimy ci to.

Niższy jej koszt w stawce bazowej, stawce za kilometr, stawce za minutę oraz w stawce minimalnej sprawił, że Didi zyskać popularność na rynku transportowym; nie tylko dla klientów, ale także dla taksówek, dzięki procentowi, jaki DiDi pobiera od kierowców przy każdej podróży.

Wiedza o tym, jak działa DiDi Pasajero, jest bardzo prosta; jest łatwy w obsłudze i pozwala zapłacić kartą kredytową Visa lub Mastercard. W niektórych miastach można też zapłacić gotówką.

Możliwe, dlaczego DIDI nie akceptuje Twojej karty kredytowej

Zwykle płatność klienta na koniec podróży jest to wygodny i natychmiastowy proces; ale jeśli z jakiegoś powodu aplikacja go nie akceptuje, są szczegóły, które należy wziąć pod uwagę, ponieważ z pewnością są one przyczyną niepowodzenia, które wygenerowało powiadomienie o błędzie w aplikacji Didi.

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest sprawdzenie, czy plik wprowadzony numer karty został poprawnie umieszczony; zwykle numer jest powtarzany przez pomyłkę lub zamieniany na inny, nie zdając sobie z tego sprawy. Czasami jest to główna przyczyna błędów podczas dokonywania płatności.

Najczęstsze problemy w tych przypadkach to:

  1. Karta nie masz wystarczającej równowagi do zapłaty.
  2. Karta ma datę ważności przedawniony.
  3. Karta kredytowa nie ma upoważnienie w przypadku transakcji online lub transakcji międzynarodowych (jeśli jesteś za granicą).
  4. Plik miesięczny limit za zakupy za miesięczny kredyt został przekroczony.

Jak można sfinalizować nieudaną płatność w DIDI?

Jeśli masz więcej niż jedną kartę kredytową, szybkim rozwiązaniem jest dodanie nowej karty kredyt na opłacenie podróży; zastąpienie poprzedniej kartą z saldem wystarczającym do dokonania wspomnianej płatności i oczywiście ta karta kredytowa jest aktualna i aktywna.

Jeśli nie ma innej karty, pierwszą rzeczą do zrobienia jest Skontaktuj się z bankiem kto wydał kartę kredytową, aby poinformować go o tym, co się stało, i zażądać podwyższenia limitu kredytu lub awaryjnej zaliczki; W tym celu musisz mieć dane bankowe, kwotę podróży, a także datę i godzinę podróży, aby bank mógł zlokalizować transakcję.

Musisz pamiętać, że podróżując bez płacenia, nie będziesz mógł poprosić o nową podróż w opcji płatności kartą kredytową; W aplikacji dostępna będzie tylko płatność gotówkowa, o ile ta metoda płatności jest dostępna w Twoim mieście. Powód, dla którego wygodnie jest jak najszybciej rozpatrzyć oczekującą płatność.

Po zgłoszeniu takiej zgody przez podmiot wystawiający należy wejść do aplikacji Didi i przeszukać opcje płatności, oczekująca kwota ostatniej podróży aby móc wybrać kartę kredytową, na której zostanie wykonana oczekująca transakcja; nie zapominaj, że karta kredytowa musi mieć wystarczające saldo.

karty kredytowe Visa i Master Card

Inne dodatkowe zalecenia

Ważne jest również wpisanie innej karty VISA lub Mastercard przedpłacona jako metoda płatności; że możesz doładować pieniądze ze swojego konta bankowego; Jest to opcja, którą możesz mieć lub nie mieć w kraju, w którym mieszkasz (na przykład w Chile dostępna jest przedpłacona karta Visa o nazwie Match).

Jeśli mimo wszystko problem nadal występuje, najlepiej jest to zrobić skontaktuj się z Centrum Wsparcia od Didi, aby wykluczyć wszelkie błędy lub awarie platformy; jest dostępny o każdej porze, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

dołącz do naszego kanału telegram