Skip to content

Dlaczego moje urządzenie Roku nie łączy się ani nie działa? Jak mogę ulepszyć sygnał Roku?

11 de marzec de 2021

Roku to urządzenie do przesyłania strumieniowego bardzo wygodny w użyciu, który pozwala nam na dostęp do filmów i muzyki przez Internet, dzięki interfejsowi strumieniowemu, którego jest nadrzędnym, z łatwością akceptuje również usługi przesyłania strumieniowego, o których myślimy. Jednak możemy mieć problemy, czasami pilot jest uszkodzony, ponieważ jest zaprogramowany, z których większość ma proste rozwiązania do wykonania, takie jak poniższe.

Jak mogę podłączyć mój odtwarzacz Roku do domowej sieci internetowej?

Poniżej wykonamy kilka prostych kroków, aby upewnić się, że nasz Roku może połączyć się z siecią internetową za pomocą pilota, będzie to bardzo pomocne, aby w pełni cieszyć się usługami oferowanymi przez to wspaniałe urządzenie elektroniczne:

  1. Najpierw musimy przejść do opcji Start z naszym kontrola roku, to musimy wybrać opcję Konfiguracja.
  2. Następnie przejdziemy przez opcje, aż znajdziemy taką, która mówi Sieć, a następnie wejdziemy do opcji Konfiguruj sieć.
  3. Następnie wybieramy opcję Bezprzewodowa, w ramach której zobaczymy sieć, w której połączymy się z naszym Roku.
  4. Wybieramy sieć do nawiązania połączenia i wpisujemy hasło sieciowe (jeśli takie istnieje).
  5. Wreszcie musimy tylko poczekać kilka sekund, aby sprawdzić, czy nasz plik Roku jest podłączony i gotowy do pracy.

Jak mogę poprawić sygnał z mojego odtwarzacza Roku podłączonego do domowej sieci internetowej?

  1. Sprawdź siłę sygnału WiFi, wchodząc w Konfiguracja, a następnie w Sieć, jeśli jest naprawdę połączona. Obserwuj, czy sygnał jest doskonały, dobry, dobry czy zły, jeśli okaże się dobry czy zły, będziesz musiał go zoptymalizować.
  2. Przesuń Roku i zobacz, czy to pomagalub, jeśli to możliwe, spróbuj zamiast tego z routerem, ponieważ na siłę sygnału może wpływać odległość lub przeszkody, z którymi się on łączy.
  3. Sprawdź w telefon lub komputer w lokalizacji Roku aby sprawdzić, czy bez problemu łączy się z Internetem.
  4. Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz ponownie uruchomić zarówno router, jak i Roku, chociaż może to być banalne, ale może to naprawić.
  5. W Odtwarzacz Roku, przejdź do opcji Ustawienia, następnie System i przechodzimy do System Restart. Lub robimy coś prostszego, odłączamy go od zasilania elektrycznego, aby ponownie uruchomić.
  6. Następnie zrobimy to samo z routerem internetowym, w tym przypadku będziemy postępować tylko zgodnie z zaleceniami producenta.
  7. Na koniec wystarczy podłączyć router internetowy i Roku do zasilania. Wtedy będziemy musieli tylko poczekać kilka minut, aż automatycznie się włączy i uzyskają pełny dostęp do sieci internetowej.

Należy wspomnieć, że istnieje kilka dodatkowych problemów, które mogą sprawić, że pomyślimy, że nasz Roku jest uszkodzony, więc musimy to zbadać.

Problemy z dźwiękiem na Roku

W takim przypadku pojawia się problem, że dźwięk nie jest słyszalny, jest zniekształcony lub opóźniony, aby go rozwiązać, najpierw musimy tylko wyłącz nasz Roku i jeśli to możliwe, odłącz go od zasilania elektrycznego.

Za co będziemy musieli poczekaj co najmniej 10 sekund Aby ponownie podłączyć i włączyć Roku, jeśli problem nadal występuje, następną rzeczą do zrobienia jest sprawdzenie kabli i połączeń Roku.

Jeśli wszystko zostało poprawnie zainstalowane, problem może być spowodowany sprzętem lub oprogramowaniem naszego urządzenia Roku. W takim przypadku będziemy musieli tylko zresetować Roku, co ponownie przywróci ustawienia fabryczne.

aktualizacja oprogramowania roku

Problemy z obrazem lub wideo na Roku

Ten problem wynika głównie z szybkości połączenia internetowego, czyli planu przeglądania Internetu. Urządzenie Roku wymaga co najmniej 3 Mb / s planu przeglądania pobierania, aby uzyskać wideo w standardowej rozdzielczości.

Jeden z 9 Mb / s zapewniający jakość wideo HD i jeśli chcemy Definicja 4K HDR potrzebujemy 25 Mb / s. Jeśli mamy już któryś z wyżej wymienionych planów, musimy dostosować szybkość transmisji wideo. Innym sposobem jest sprawdzenie, czy kabel HDMI jest prawidłowo podłączony do każdego urządzenia końcowego.

dołącz do naszego kanału telegram