Od czasu zastosowania rozmowy wideo wyłącznie dla komputerów Apple o nazwie lub znanych jako FaceTime. Dało to nowy zwrot w sposobie, w jaki użytkownicy komunikują się z tymi urządzeniami, które działają w systemach operacyjnych iOS.
Zwykle nie jest tak, że ta aplikacja ma problemy z łącznością, ale kiedy się pojawiają, stają się prawdziwym bólem głowy. Dlatego przygotowaliśmy artykuł, w którym wyjaśnimy, jak i kiedy możesz rozwiązać problemy Facetime działa tylko z Wi-Fi.
Wydaje się, że jest to jeden z głównych problemów, które przedstawił FaceTime, odkąd pojawił się jako platforma umożliwiająca rozmowy wideo. Ponieważ najwyraźniej musisz mieć prawie nieograniczony plan transmisji danych, aby korzystać z tej aplikacji. Ale może to również wynikać z pewnych problemów, które pochodzą bezpośrednio od Apple.
Jest to również bardzo na czasie, gdy masz problem z łącznością, aby przejść do strony statusu usług Apple. W ten sposób możesz mieć jasny obraz, czy połączenie FaceTime stwarza problemy, czy nie. W każdym razie czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co zrobić, gdy aplikacja FaceTime działa tylko przez Wi-Fi.
Dlaczego Facetime działa tylko w Wi-Fi?
Jest bardzo prawdopodobne, że Twój dostawca usług transmisji danych lub sieć komórkowa oferuje bardzo słaby sygnał i jest to powód, dla którego nie zezwala na połączenie. Inne informacje, które możesz lub powinieneś wziąć pod uwagę Facetime może współpracować z siecią komórkową. Chodzi o to, że dane mobilne muszą być autoryzowane, w przeciwnym razie nie będziesz mógł połączyć się z tą usługą.
Aby to zrobić, wystarczy przejść do opcji Ustawienia w pliku urządzenie iPhone, gdy jesteś tam, naciskając opcję Dane mobilne. Po wykonaniu tej czynności wyśle Cię do innego okna, w którym wyświetli listę, w której pojawiają się wszystkie aplikacje. To są te, które są upoważnione do korzystania z mobilnej sieci danych.
Więc po prostu musisz poszukać stosowanie FaceTime i zaznacz to pole, ta czynność włączy tę funkcję i będziesz mógł korzystać z danych mobilnych do łączenia się. A więc w ten sposób móc korzystać z FaceTime, bez konieczności korzystania z połączenia WiFi. W ten sposób aplikacja powinna zacząć działać z wykorzystaniem danych mobilnych.
Sprawdź inne opcje, aby Facetime działało bez Wi-Fi
Istnieją inne zalecenia, które możesz wypróbować, aby urządzenie mogło łączyć się za pośrednictwem aplikacji FaceTime, bez konieczności korzystania tylko z połączenia Wi-Fi. Przede wszystkim powinieneś sprawdzić, czy Twój dostawca usług ma silny i stały sygnał, ponieważ jeśli jego sygnał jest słaby, połączenie nie będzie w stanie utrzymać w ten sposób.
Powinieneś również sprawdzić, czy serwer Manzana Nie stwarza żadnego problemu i jest najbezpieczniejsza, bo gdyby było inaczej, aplikacja nie mogłaby łączyć się przez WiFi. Jeśli wszystko to działa poprawnie, wymuś ponowne uruchomienie urządzenia. Ten środek jest traktowany jako ostatnia opcja w celu rozwiązania przedstawionego problemu.
Aby wymusić ponowne uruchomienie komputera, należy jednocześnie nacisnąć przyciski zasilania i uruchamiania. Musisz trzymać je wciśnięte, dopóki nie wyłączyć a następnie na ekranie pojawi się logo Apple Apple. Tę czynność należy wykonać tylko wtedy, gdy poprzednie ustawienia nie działają na komputerze.
A to są zalecenia, które możemy Ci dać, aby rozwiązać problemy, kiedy FaceTime działa tylko przez Wi-Fi. Możesz więc skorzystać z tej wspaniałej natywnej aplikacji dla urządzeń Apple. Dzięki mobilnej transmisji danych, którą oferuje Ci Twój operator, a nie tylko wtedy, gdy masz połączenie WiFi.